تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
برند های معروف لباس ترکیه

برند های معروف لباس ترکیه

برند های معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه

ترکیه همیشه پل ارتباطی مهم بین اروپا و آسیا بوده و حالا هم پل ارتباطی فشن و استایل در دنیاست. جدیدترین و به روزترین لباس ها را در خیابان های ترکیه می توانید ببینید. علاوه بر این به دلیل موفقیت چشم گیر طراحان لباس این کشور، مراکز خرید بزرگ ترکیه و فستیوال خرید ترکیه از علل اصلی جذب توریست به این کشور شده اند. جالب است بدانید تور ترکیه و تور استانبول را می توان جزو محبوب ترین تورهای مسافرتی خارجی ما ایرانی ها برای خرید و گشت و گذار دانست.برند های ترکیه نه تنها در ترکیه محبوب و معروف اند، بلکه جزو مارک های معروف دنیا نیز می باشد. مارک هایی نظیر زارا، H&M، تاپ شاپ و مانگو از برندهای مطرحی هستند که فرهنگ ترکی را با طراحی بین المللی در هم آمیخته اند.طراحان لباس مطرح ترکیه نظیر اِردِم مُرالیوکلو، بورا آکسو و حسین چالایان افرادی هستند که به فشن و دیزاین لباس ترکیه رنگ و بویی تازه بخشیدند و حالا برندهایی نظیر Koton، Sarar، Roman، Que، Machka و Tween از برندهای بسیار مشهور در سرتاسر دنیا هستند.لباس های برند ترکیه را حالا می توان در مراکز خرید ترکیه و فروشگاه های سر تا سر دنیا دید. LC Waikiki از دیگر برندهای ترکیه می باشند که به سرعت رشد کرد.

در کدام مرکز خرید ارزان خرید کنیم؟

مهمترین قسمت خرید انتخاب محل مناسب است تا بتوانید جنس مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. در ادامه به معرفی بازارهای مناسب خرید ترکیه می پردازیم.

بازار بشیکتاش استانبول

Beşiktaş

در قلب منطقه بشیکتاش بازاری وجود دارد که در آن می توانید مغازه های مختلفی را پیدا کنید، این مغازه ها اجناس خوبی را در مناسب ترین و ارزان ترین قیمت عرضه می کنند. در این بازار می توانید لباس های دسته دوم از گران ترین برندهای روز دنیا مانند Topshop و Asos لباس های شیک ارزان قیمت، ادکلن، لوازم آشپزخانه و هر آنچه که می خواهید را پیدا کنید. اگر به دنبال خریدی ارزان در استانبول هستید، حتما سری به بازار بشیکتاش سر بزنید تا در کنار خریدی ارزان، از نزدیک فرهنگ و زندگی مردم ترکیه را لمس کنید.
بازار بشیکاش در تمام روزهای هفته بسیار شلوغ بوده و مملوء از جمعیت است، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که صبح زود را برای بازدید و خرید از این بازار انتخاب کنید.

 

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

 Beyoğlu

مرکز خرید بی اوغلو یکی از مراکز خرید محبوب و مشهور استانبول ترکیه است که توسط همه بازدیدکنندگان پیشنهاد می شود. این مرکز خرید مخصوص کسانی‌ست که می خواهند اجناس خوب را در قیمت مناسبی بخرند و از حراجی‌های بسیار فوق العاده ای خرید کنند.
در مرکز خرید ارزان بی اوغلو ایش انواع لباس ها از برندهای معتبری نظیر Zara، H&M و Mango در رنج قیمتی 25 لیره تا 30 لیره و انواع سوغاتی های استانبول از لباس تا زیورآلات به چشم می خورد.
آدرس مرکز خرید بی اوغلو استانبول: ترکیه، استانبول، اواسط خیابان استقلال

بازار خرید شماره 3 استانبول: شنبه بازار Bakırköy

هر آخر هفته در روزهای شنبه، بازار Bakırköy را از دست ندهید و در این بازار همه چیز از غذا گرفته تا لوازم دکوری خانه، لباس و.... را می توانید با قیمتی ارزان تهیه کنید؛ اما علاوه بر فروش اجناس خوب در قیمت مناسب و فروشندگان محلی خون گرم، موضوع دیگری این بازار را جالب تر از بقیه بازارهای استانبول کرده و آن هم مردان فروشنده در لباس های زنانه است. این فروشندگان برای جلب مشتری لباس های زنانه می پوشند، کلاه گیس می گذارند و به صورتی کاملا جالب تغییر ظاهر می دهند. حتی اگر قصد خرید ندارید تماشای فروشندگان این بازار خنده را بر روی لبان شما خواهد آورد.
به شما توصیه می کنیم که پیش از ترک کردن این بازار، یک فنجان چای خوش رنگ و خوش طمع در کیوسک های کنار این بازار بنوشید.

بازار کادیکوی استانبول

 Kadıköy

بازار کادیکوی یکی دیگر از بازارهای ارزان قیمت استانبول است که تنها در روزهای سه شنبه و جمعه باز است. در این بازار با کوهی از لباس روبه رو می شوید که معمولا به دلیل قیمت مناسب آنها در بین خانم ها و مردان جوان محبوب است.
آدرس بازار خرید کادیکوی استانبول: ترکیه، استانبول، خیابان Bahariye در محله Kadıköy

مرکز خرید ترکوز استانبول

Terkoz Pasajı

پاساژ ترکوز یکی دیگر از مراکز خرید ارزان قیمت استانبول است، در این مرکز خرید ارزان می توانید انواع لباس ها را در قیمت های مناسب از برندهای مختلف خریداری کنید. نرخ قیمت ها در پاساژ ترکوز 3.5 لیره تا 20 لیره است.
آدرس مرکز خرید ترکوز استانبول ترکیه : ترکیه، استانبول، منطقه تکسیم، خیابان استقلال

برترین برند های برجسته ترکیه

برندهای معروف شلوار جین در ترکیه

 

برند شلوار جین ماوی جینز

برند شلوار جین لافت

برند شلوار جین LTB

برند شلوار جین کالینز - Colin's

برند شلوار جین واکو - Vakko Jeans

 

برندهای معروف لباس زنانه در ترکیه

برند فیور – Fever

برند وای لاندن - Y London

برند میلا - Milla

برند رندوم - Random

برند اُ ایکس ایکس اُ - Oxxo

برندهای معروف لباس مردانه ترکیه

برند اِفرور - Efor

برند آوا - Avva

برند سی سی ایس - پوشاک CCS

برند کیپ - Kip

برندهای معروف لباس  زنانه و مردانه ترکیه

برند وفیان - Lufian

برند دی ‌‌فاکتو - Defacto

برند کالیزیون - Collezione

برند فابریکا - Fabrika

برند پوشاک ال سی واکیکی - LC Waikiki

برندهای معروف کت و شلوار ترکیه

برند رمزی - Ramsey

 برند توین - Tween

برند سارار - Sarar

برند کیگیلی - Kigili

برندهای معروف کیف و کفش ترکیه

برند کفش اینیوو - Inuovo Shoes

برند کفش زی ‌‌زی ‌‌گو - Zizigo Shoes

برند کفش اینجی - Inci

برند کفش پلاریس - Polaris Shoes

برند هاتیک - Hotic

برندهای معروف لباس بچه در ترکیه

برندهای معروف پوشاک بچگانه در ترکیه عبارتند از:

آکار کیدز - Acar Kids

بیمن کیدز - Beymen Kids

کوتون کیدز - Koton Kids

ال س واکی کی کیدز - LC Waikiki Kids

ال تی بی کیدز - LTB Kids

۱۲۹۷ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading