تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
بانکوک مورد علاقه گردشگران در سال 2016

بانکوک مورد علاقه گردشگران در سال 2016

اگر آماده سفری هیجان‌انگیز در تور تایلند هستید از بانکوک محبوب‌ترین شهر گردشگران درسال 2016 دیدن کنید. شهر بانکوک در سال 2016 بیش از 22 میلیون گردشگر را از سراسر جهان به‌سوی خود کشانده است و از رقیب سرسخت خود شهر پاریس نیز پیشی گرفته است. بانکوک شهری است که آغوش گرم خود را به روی گردشگران گشوده است. معابد زیبا، جنگل‌ها و باغ‌های سرسبز، حیات‌وحش دیدنی و صد البته غذاهای تایلندی دست‌به‌دست هم می‌دهد تا تور بانکوک را برای شما خاص‌تر کند.

 

 

مراکز خرید بانکوک


اگر علاقه زیادی به خرید کردن دارید تنوع بی‌نظیری مراکز خرید در تور بانکوک و تایلند انتخاب شما را سخت خواهد کرد. بازار شناور یا (floating markets) یکی از جاذبه‌های گردشگری خاص تایلند به شمار می‌رود. شما می‌توانید میوه‌ها و سبزی‌های خوشمزه و البته تازه دست جین شده کشاورزان را خریداری کرده و نوش جان‌کنید.

 

 

 

بانکوک و کودکان


بانکوک یک مقصد جذاب توریستی برای خانواده و کودکان می باشد. امکانات گردشگری مخصوص کودکان و نوجوانان شهر بانکوک در جنوب شرق آسیا نظیر ندارد. همچنین بانکوک امکانات بی نظیری را به زوج های جوان که تور تایلند و شهر بانکوک را برای ماه عسل خود انتخاب کرده اند؛ ارائه می دهد.

 

 

 

جاذبه های گردشگری بانکوک


در تور بانکوک از جاذبه های گردشگری معروف آن بازدید نمائید. کاخ بزرگ و معبد Wat Prakaew یکی از جاذبه های تاریخی بانکوک با قدمت بیش از 150 سال می باشد. قصری که محل زنگی پادشاهان تایلند و البته مهم ترین مرکز عبادتگاهی بوده است.
معبد آران (Wat Arun) که به نوعی نماد شهر بانکوک به حساب می آید یکی از زیباترین معابد بودا در تایلند می باشد. این معبد در قرن نوزدم میلادی نوع با سبک معماری خاص و طراحی زیبای باغ ساخته شده است.

 

 

اگر در نزدیکی سال نو چینی و یا جشن برداشت تور تایلند را انتخاب کنید خیابان و محله Chinatown مملو از چراغ ها و کاغذ های رنگی قرمز می باشد. محله چیتا تون با فروشگاه های رنگارنگ خود جذابیت خاصی برای گردشگران تایلند دارد.
در مسیر گذر از معبد آران به قلعه فارا سامرو (Phra Sumeru) از قدیمی ترین محله در شهر بانکوک دیدن نمائید. در این محل قایق هایی که با سلیقه مردم محلی تزئین شده اند وظیفه حمل و نقل مسافران را بر عهده دارند.

اگر می خواهید یک خرید خوب و البته با قیمت مناسب در تور تایلند داشته باشید حتما به بازار چاتوچاک بانکوک (Chatuchak) سر بزنید. بیش از هشت هزار فروشنده محصولات خود را در این بازار جهت فروش عرضه می دارند.

مقصد بعدی شما در تور تایلند بازدید از بزرگ ترین استیج نمایش در جهان به نام (siam niramit) خواهد بود. در این نمایش به سه موضوع اصلی شامل تاریخچه تایلند، مردم تایلند و مراسم های مذهبی تایلند پرداخته می شود.

اگر علاقه مند به دریا و انواع جانوران آبزی هستید می توانید از بزرگ ترین آکواریوم زیر زمینی در جنوب شرق آسیا به نام (SEA LIFE) دیدن نمائید و از نزدیک آبزیان اقیانوس را ببینید.

منبع: فاینداتور

۱۹۹۴ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading