تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جاذبه های گردشگری سوژه دوربین گردشگران!

جاذبه های گردشگری سوژه دوربین گردشگران!

۱۳۹۶/۰۶/۱۱

در هنگام سفر وقتی یک جاذبه گردشگری معروف، یک منظره زیبا و یا صحنه ای جذاب را ملاحظه می کنیم اولین کار ما این هست که گوشی تلفن همراه و یا دوربین عکاسی خود را آماده شکار لحظه ها و گرفتن عکس می کنیم. در این مطلب به شما خواهیم گفت که گردشگران از کدام جاذبه های توریستی بیشتر عکس گرفته اند.

عکس گرفتن از جاذبه های گردشگری

مولین روژ Mulin Rouge

منطقه گردشگری مولین روژ هست که لوکیشن یک فیلم معروف با بازی نیکل کیدمن و ایوان مک‌گرگور می باشد به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری فرانسه و هم رده با برج ایفل قرار گرفته است.

 

مولین روژ


کلیسای سنت استفن Stephen basilica St

اگر قصد خرید تور اروپایی را دارید حتما به مجارستان سفر داشته باشید. باسیلیکای سنت استفان یک کلیسا کاتولیک واقع در بوداپست، مجارستان می‌باشد. یکی از زیبا ترین مکان های دیدنی در کشور مجارستان کلیسای سنت استفن می باشد. شهرت اصلی کلیسا علاوه بر معماری زیبای داخل و خارج آن به این است که دست راست مومیایی شده سنت استفان اوّلین پادشاه مجارستان (1038-1000) در آن نگهداری می شود.

 

کلیسای سنت استفن

 

خیابان کامینیتو Caminito

قدم زدن در خیابان کامینیتو با ساختمان های رنگی در بوینس آریس به نام کامینیتو هر گردشگر و رهگذری را وادار به عکس گرفتن می کند. در محله Caminito ، مغازه، فروشگاه، رستوران، کافه، کلوب های تانگو و اماکن تفریحی زیادی هم وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

خیابان کامینیتو

پارک گوئل بارسلونا GUEL Park

پارک گوئل بارسلونا یکی از شاهکارهای معماری قرن 19 آنتونی گائودیست که در شمال بارسلونا قرار دارد. هر قسمت پارک گوئل با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده است. طراحی هایی که گاها عجیب و البته شگفت انگیز هستند.

 

پونته دل آکادمیا Ponte dell academia

ایتالیا به خودی خود یک مقصد نام آشنا و جذاب برای گردشگران هست. این بار گردشگران شات دوربین خود را به سمت پونته دل آکادمیا گرفته اند. ایم پل به عنوان یکی از چهار پل در شهر وینز می باشد که بر روی کانال ونیز قرار دارد.

 

پل پونته دل آکادمیا

ترینیتا دل مونتی Trinita dei monti

کلیسای ترینیتا دی مونتی رم در اواخر دوره رنسانس به عنوان کلیسای مرکزی شناخته شده است. کلیسای ترینیتا دی مونتی که متعلق به قرن 15 است در بالای پله های اسپانیایی قرار دارد. این مکان لوکیشن بسیاری از فیلم های معروف از جمله رم هالیدی بوده است.

 

کلیسای ترینیتا دی مونتی

برج دختر tower Maiden Istanbul

یکی از نکات جالب توجه در مورد دیدنی های ترکیه وجود افسانه های تاریخی یونانی می باشد. در خصوص برج دختر (Maiden's Tower) اعتقاد بر این است که یک فانوس و چراغ برج را پسر کارگربرای عشق خود که یک شاهزاده خانم بوده است روشن کرده است. به همین دلیل تا مدت ها این برج راهنمای کشتی های یونانی در دریا بوده است.

 

برج دختر استانبول

 

موزه گوگنهایم Goggenhiem museum
ساختار موزه شبیه به موزه هنر های معاصر ایران میباشد و تماشاگران با استفاه از رمپ و نه پله به طبقات مختلف می روند. موزه گوگنهایم در شهر منهتن نیویورک قراردارد. این موزه در سال 1937 توسط معمار بزرگ آمریکایی فرانک لوید رایت طراحی گردید.

 

موزه گوگنهایم
۹۱۵ ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading