تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
راهنمای سفر به جزایر زیبای سیمیلان تایلند

راهنمای سفر به جزایر زیبای سیمیلان تایلند

در میان جزایر تایلند و جاذبه های توریستی بیشمار آن؛ پارک ملی زیبا و منحصربه‌فردی در نزدیکی پوکت و شهر وجود دارد که گردشگران را از سراسر دنیا به این منطقه می‌کشاند. یازده جزیره کوچک که نام بزرگ‌ترین آن‌ها سیمیلان است. برای حفظ کیفیت محیط زیست جزیره و پارک سیمیلان مقررات بسیار سخت وضع شده است.

شن‌های سفید، آب‌وهوای خوب و خورشید درخشان در کنار دریای آبی و کوه‌های سرسبز و آواز پرندگان این منطقه را برای استراحت محیطی مناسب کرده است. در هنگام قدم زدن در جنگل‌ها می‌توانید علاوه بر زیبایی درختان سرسبز از گونه‌های جانوری زیبایی همچون سنجاب، خرچنگ و پرندگان خوش‌آواز هم لذت ببرید. وجود امکانات مختلف مانند رستوران‌ها و کافه‌ها با دکوراسیون سبک ساحلی در کنار طبیعت زیبا سیمیلان لحظات به یاد ماندنی و متفاوتی برای گردشگران در تور پوکت فراهم می کند.

این جزیره‌ها که در غرب دریای آندامان قرار دارند و جزئی از پارک ملی سیمیلان هستند و به دلیل سواحل شنی سفید، دریای آرام و جنگل‌های استوایی در شرق این جزایر محیطی مناسب برای عاشقان شیرجه پدید آمده است. علاوه بر این زیبایی، مناظر زیرآب جذابیت بیشتری دارند، آب‌های شفاف و زلال در ضلع غربی دوستداران غواصی را به‌سوی خود می‌کشاند. همچنین امکاناتی برای انجام سایر تفریحات ورزشی مانند جت اسکی، موج‌سواری و شنا بهانه خوبی برای هر گردشگری را در سفر به تایلند است.

جزایر سیمیلان تایلند

نام جزایر سیمیلان تایلند عبارت‌اند از :

1. a.k.a Ko Hu Yong (کو هه یانگ)
2. a.k.a Ko Pa yang (کو پا یان)
3. KoMiang a.k.a Ko Meang. Park HQ (کو میانگ)
4. Ko Ha (کو ها)
5. Ko Payu, a.k.a Ko Pa Yu (کو پایو)
6. Ko Hin Pousar (کو هین پوسار)
7. Ko Similan (کو سیمیلان)
8. Ko Bangu, a.k.a Ko Bayu ( کو بانگو، کو بایو)
9. Ko Bon, a.k.a Ko Talu (کو بون، کو تالو)
10. Ko Tachai (کو تاچای)

جالب است بدانید در ۱ سپتامبر ۲۰۱۶ موتور جستجوی گوگل به مناسبت ۳۴مین سالروز تأسیس این پارک گوگل دودل (Google Doodle) صفحه اصلی خود را در تایلند تغییر داد و از نمادهای پارک سیمیلان در صفحه جست و جوی خود استفاده کرد.

 

نقشه ماهواره از جزیره سیمیلان

موقعیت و مختصات جغرافیایی مجمع الجزایر سیمیلان تایلند:

این جزایر در (8 درجه، 39 دقیقه و 9 ثانیه شرقی) و (97 درجه، 38 دقیقه و 37 ثانیه) شمالی شرقی واقع است.

بهترین زمان بازدید از جزایر سیمیلان تایلند:

در زمان 15 اکتبر تا 15 می (آبان تا اردیبهشت) این جزیره برای عموم باز است اما در برخی شرایط بنابر تصمیم دولت تایلند زمان های خاص جهت بازدید گردشگران در نظر می گیرند.

نزدیک ترین مسیر دسترسی به جزیره سیمیلان:

زدیکترین راه برای دسترسی به سیمیلان اسکله تاپ لامو (Thap Lamu) در منطقه تای موآنگ (Thai Muang) در خلیج فانگ ناست. مدت زمان سفر با قایق حدود 3 ساعت است که بسته به شرایط آب و هوا تغییر می کند.

 


۱۴۴۸ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading